woensdag 22 februari 2017

Wensboom




Zo zalig……….een paar weken geleden aan deze mandala begonnen………
Tijdens deze regenachtige woensdagmiddag nog even ‘getoverd’ aan de keukentafel………en ik vind dat ie nu af is.

Een wensboom…………

Oh er kunnen zoveel prachtige wensen ingehangen worden. Maar bij het opzetten van deze boom, kwam er bij mij maar 1 wens naar boven voor de héle mensheid…………een veilig thuis, een warme, liefdevolle plek om te wonen óf om steeds weer naar terug te keren, keer op keer. Omdat ik denk dat iedereen die een liefdevol thuis heeft en hele wereld aankan, en daardoor gezonder, sterker, liefdevoller, creatiever en stralender kan zijn.

En dát…………wens ik ieder mens op deze Aarde toe……….een veilig thuis……..


(met dank aan mijn zusje, waar ik de 'liefdevolle opdracht' van kreeg om een wensboom te tekenen.........)

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.