vrijdag 16 juni 2017

Luistervrouw.......zij luisterde naar mijn ziel


Er werd naar mij geluisterd door een prachtige Luisterkindwerker. Zij luisterde naar mijn Ziel, wat die wilde vertellen……..toonde mij de wereld van heel lang geleden…..wat ik diep van binnen wel wist, maar niet ‘boven’ kreeg. Ik mocht aan haar hand mee, van het heden naar het verleden en weer terug naar het hier en nu…..een prachtige reis…..die mijn leven heeft veranderd.

Lieve Luistervrouw, nogmaals dank je wel……


“Luisterend en kijkend
Naar alle windrichtingen 
Onder en boven
Heden en verleden
Beelden verschijnen en worden verteld
In alle kleuren van de wereld
Eigen krachten worden ontdekt 
De Luistervrouw wijst de weg…….
Het slingerend pad naar de toekomst
Waar in alle vrijheid 
Gewandeld, gevierd en geleefd mag worden………”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.