zaterdag 8 juli 2017

De graancirkel van 1 juli.....er was eerst nog een persoonlijke hobbel te nemen.......




Och en ik maar turen, en turen, en turen……naar mijn basisopzet van de graancirkel van 1 juli…..ik liet m jullie een paar dagen geleden zien op Facebook. Ik kreeg zulke fijne reacties van mensen die deze graancirkel ook wel wilden tekenen. Maar iemand schreef ook, nou je hebt de punten niet goed staan, iemand anders beaamde dat ook nog eens….oh zucht……..en dan denk ik, zie ik het nou verkeerd, wát is er dan niet goed?

Kortom na 1 dag fikse frustratie, ik maar kijken en kijken.......zie ik het eindelijk…..de tekening (het proeflapje) die op mijn foto staat is wél goed, alleen…….de foto op Facebook had 180 graden gedraaid moeten worden (tja daar had ik niet meer naar gekeken).


Ik ben er blij mee……..oh en dan is voor mij de kunst om heel dicht bij mezelf te blijven, en niet te twijfelen aan mijn eigen ‘zien en voelen’. Zo, weer een les geleerd de afgelopen dagen, gewoon op mezelf vertrouwen. En mezelf dan niet te verliezen in wat anderen ‘als niet helemaal juist zien’…….Ben vanmiddag heerlijk aan t tekenen geweest…..wat een opluchting, ik had er weer zin in……….


Ik zal jullie ook even de bewuste foto laten zien……waar het ‘zien’ van anderen en mezelf in verschilde.





het verschil zit m dus echt in die 180 graden....



Ook is er al een stukje van de gekleurde graancirkel…….de uitwerking van de opzet komt er snel aan…zodat jullie er ook mee aan de slag kunnen.




Een fijne zaterdagavond gewenst..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.