zondag 26 november 2017

Greater is coming.......



"God says:

"The reason some people have turned against you and walked away from you without a reason, has nothing to do with you.
It is because I have removed them from your life, because they cannot go where I'm taking you next.

They will only hinder you in your next level , because they have already served their purpose in your life.
Let them go and keep moving. Greater is coming..........."

says The Lord...........



wat een prachtige troostrijke gedachte........ik wens je een mooie zondag.....

2 opmerkingen:

  1. Wat een statement!!Dank je wel...ik kan nu beter relativeren en ...laten gaan!!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi...helemaal in dit moment voor mij. Ik ben zo aan het vasthouden terwijl ik het gevoel heb dat ik een loodzware kar trek die eigenlijk gewoon wil blijven staan. Dank je voor deze hulp!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.