woensdag 20 december 2017

Yule en het Kerstfeest




Yule, het Lichtfeest, de nacht is op zijn langst, de dag is op zijn kortst.
We mogen tot inkeer komen in deze donkere dagen, om daarna weer voluit de komst van het Licht te mogen vieren. Vieren dat de dagen weer iets langer gaan worden.

In onze tijd in het hier en nu wordt Kerstmis gevierd....óók de komst van het Licht, in de vorm van een klein, maar oh zo groot mens Jezus.......alle verhalen eromheen, waar of niet waar, of net iets anders verteld, toch is het voor mij een verhaal van hoop, hoop dat mensen zich met elkaar zullen gaan verenigen, op elke manier......en als je goed kijkt, zie je de verschuiving al plaatsvinden, wereldwijd, alles wordt uitgezuiverd, mensen gaan zich bij elkaar aansluiten, en dat vind ik hoopvol.




En zo aan het einde van het jaar, wil ik jullie allemaal uit het diepst van mijn hart bedanken, voor al jullie support, hier op mijn blog, of op Facebook. De verhalen die jullie soms vertellen (in vertrouwen), alle berichten die 'geliked' werden, of gedeeld. Ik vind het heerlijk om mijn mandala's/tekeningen met jullie te delen, als inspiratie.........en over de manier waarop ze soms ontstaan. En ik op mijn beurt geniet ook weer van jullie inspiratie, ideëen en verhalen en soms heel praktische vragen. 

Ik wil jullie en al jullie dierbaren prachtige dagen wensen, en mijn gedachten gaan ook zeker uit naar alle mensen die het niet zo fijn en gezellig hebben deze dagen, die juist nu gemis of verdriet extra voelen.


Er kan nog heel veel verteld worden.......maar ik doe het gewoon op deze manier, fijne dagen gewenst met Licht en Liefde, draag zorg voor elkaar, luister naar elkaars verhalen en vooral GENIET!!

een warme, liefdevolle groet voor jullie allemaal.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.