zondag 11 februari 2018

De winnaressen zijn bekend........




Wow, gisteren is zowel mijn Facebook pagina én mijn blog als het ware 'ontploft'.
Dank jullie wel voor de ontzettend lieve, fijne en mooie reacties.
Ik wist niet wat me overkwam.
Zoveel liefs werd er geschreven.......over mijn blog én over de weggeefactie.

Het resulteerde in een heel bord vol (meer dan 70) met kleine briefjes met daarop alle namen van mensen die een duimpje of hartje gaven of fb, een berichtje schreven of deelden óf mijn pagina gingen volgen. Haha jullie waren er allemaal ook maar heel druk mee.




Zoals ik beloofde heb ik Pieterman lief aangekeken en gevraagd of hij 3 briefjes wilde trekken uit het volle bord...........nou ik vond het zelf ook wel spannend!
Hier zijn de namen van de winnaressen:


Bep van Ree
Milene Fliers
Tjad Tjarda



Gefeliciteerd!!
Willen jullie mij een privéberichtje (fb) sturen of een mail mét jullie adres? Dan zorg ik dat ze zo snel mogelijk jullie kant op komen.

Maar............omdat er dus best heel veel mensen geen prijsje hebben gewonnen, ga ik morgen voor jullie allemaal iets leuks doen.........morgen lees je er meer over, hier op mijn blog......wordt vervolgd...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.