woensdag 4 april 2018

kleine update teken-je-mee 28


Voor alle tekenaressen die dit keer meededen aan het project, ik kan vertellen dat ik vanmorgen weer een prachtig bedrag heb over kunnen maken naar Norma € 115,00. Super. Helaas enkele mensen zijn vergeten het geld over te maken, willen jullie dit alsnog doen? Dan maak ik ook nog over naar de Stichting.

En wat een prachtige reacties kwamen er voor ons allemaal binnen, maar het allermooist vind ik nog dat er met zoveel passie is getekend én dat er zoveel processen bij zovelen in gang werden gezet, mede door het tekenen, en misschien hebben jullie ook nog wel gewerkt met de affirmatie van Louisa Hay.





Hier op tafel liggen alle spullen al in gereedheid voor de nieuwe 'opdracht'....ik hoop m over een paar dagen weer te versturen. 

Ik wens jullie een heerlijke woensdag.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.