woensdag 25 april 2018

Op blote voeten.....




Oei, na dagen op mijn blote voeten en met blote armen in de tuin te hebben gelopen........heb ik nu weer sokken en een lekker vest aangetrokken. De weersovergang voelt zo groot.......ik vind het altijd lastig hoor. Een jasje aan, of nee, toch maar zonder. Intussen vormen zich in huis ook stapeltjes met wat extra kledingstukken......een shirt zonder mouwen, een kortere broek......zomerschoenen.......
Maar ik heb vandaag maar weer alles in de wasmand gestopt of in de kast gehangen. Ik denk dat het de komende dagen niet zo heel warm gaat worden, dus vooraan de kapstok hangt mijn zomerjas weer paraat. Het lijkt dat de zomer-explosie weer even voorbij is.

Op dit moment waait het hier heel hard, de tuin lijkt vol bloesemsneeuw te liggen. De appelboom stond zo mooi in bloei, bijna alles is alweer weggewaaid......pffffff.......en wordt er weer ruimte gemaakt om de appeltjes te laten groeien. Ik heb al gekeken, als iedere bloesem een appel wordt, dan zal er in de herfst veel sapjes en moes gemaakt moeten worden. Een heerlijk vooruitzicht, maar nu nog maar niet aan denken, eerst genieten van de zomer die komt.

Vandaag zal er hier regelmatig, tussen alle bedrijven door, getekend worden.......met zonnige kleuren. Tja als de zon zich niet wil laten zien, zorgen we zelf wel voor zonnigheid. Door de met kleurpotloden te werken.....heerlijk vooruitzicht....

Ik wens je een heerlijke woensdag, met de hoop dat de zon zich nog regelmatig zal laten zien....

(de mandala is gevuld met lotusbloemen, met voeten (die ons altijd maar dragen) die getekend werden met een soort glitterverf.......niet te zien hier, maar ze glanzen je in het écht tegemoet)


1 opmerking:

  1. Hoi hoi, het is idd ander weer, jas aan, jas uit , dit is weer even het weer van "wat zal ik aantrekken" ��
    Mooi weer om vanmiddag eens aan de mandala te gaan beginnen. Hoe eenvoudig de vorm is, ik kan de tot op heden helemaal niks mee �� ben zo gewendt geraakt aan mijn eigen manier van mandala tekenen ��
    Mooi om eens uit mn comfortzone te komen, ik ben benieuwd wat dit gaat brengen ��
    Fijne dag vandaag ��

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.