zaterdag 25 februari 2017

Kleurrijk......




Vandaag wordt hier in Reutum het carnaval groots gevierd......wanneer je door het dorp gaat is alles heel kleurrijk versierd. Over een uurtje of wat zullen de wagens weer door het dorp rijden. Met keiharde muziek en confetti, slingers en ballonnen. En heel veel blije vierende mensen.........

Ik.....laat het een beetje langs me heen gaan, ben niet een carnavalsvierder (haha in de omgeving waar ik geboren ben (Alblasserwaard) was deze viering ten strengste 'verboden'). En op mijn manier geniet ik van de muziek, de kleuren en de pret die mensen eraan beleven.

En zeker zullen wij straks, als support, hier aan de weg staan om te zwaaien, naar alle mensen én kinderen. Met elkaar zijn ze zo druk geweest om kleding te maken, wagens te versieren en de ideeën uit te werken..........

Wanneer de muziek en 'de leut' hier in de straat verstomd is, zoek ik de kleurpotloden op om 'mijn eigen kleurrijke carnavaleske' wereld te creëren. Waar ik dan, op mijn beurt, weer superblij van word........

een heerlijke vrolijke zaterdag gewenst.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.