vrijdag 14 april 2017

Goede Vrijdag..........







We vieren Paasdagen. Deze dagen vind ik altijd zo bijzonder. De stilte, de verstilling die ik voel. Witte Donderdag…………de dag van het Laatste Avondmaal. Het raakt me ieder jaar weer. De man, de naam die iedereen over de wereld kent. Werd daar verraden en hij……….hij nam de weg naar het Kruis, voor ons allemaal.

En wanneer ik dan naar de wereld kijk, och wij mensen leren maar niet. Er blijft onvrede, oorlog……het lijkt niet op te houden.

En toch, wanneer mijn tranen vallen bij het kijken naar “de Passion”, zie je ook verbondenheid onder mensen. Iedereen vertaald zijn/haar gevoel met eigen woorden. Ik voel daar een groot stuk hoop in, omdat zovelen vrede willen, zovelen verlangen naar liefdevollere wereld.

foto bron onbekend




Laten we proberen met elkaar, op weg te gaan naar een betere wereld. Naar een liefdevolle wereld.

Ik wens jullie een Goede Vrijdag...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.