maandag 24 juli 2017

Vreugde .....en vreugdevol




Mijn trouwe lezers weten dat ik regelmatig een ‘opdracht’ van mijn zusje ontvang om een mandala te maken. Altijd spannend wát ze verzint en om daar dan weer een tekening van te fabriceren. Heerlijk…..ik kijk er altijd naar uit………

Een paar weken geleden kreeg ik de opdracht: “Ga naar de site van Janosh en zoek een hologram uit en ga die tekenen”.

Superleuk, ik heb altijd veel hologrammen getekend…..de doorwerking is geweldig, vooral om de kracht van de hologrammen te voelen. Gelukkig vind je op de site van Janosh ook onder Art een knop 'trek een kaart'. …..die je aan kunt klikken, en jawel dan verschijnt er een hologram (ik denk dan altijd dat je die blijkbaar nodig hebt op dat moment). Ik drukte op de knop en wat verscheen er………het hologram Vreugde. Nou ja daar word je alleen al blij én vreugdevol van.




De uitwerking moest even wachten er waren nog andere dingen op mijn lijstje om te doen, onder andere werken in de tuin…….in de zomer heeft die veel aandacht nodig, en mijn lief vind het ook fijn om samen dingen te ondernemen, een cursus die ik volg waar ik aandacht aan moet geven en drie kleinkindjes die veel in Reutum te vinden zijn……….kortom deze mandala ging op mijn to-do lijst.

Bijzonder was het om een paar dagen geleden een graancirkel te zien verschijnen op internet, die ik van binnen zelf de naam Vreugdevol gaf. Deze 2 cirkels (of het nu hologrammen of graancirkels óf mandala’s zijn doet er niet toe). De ronde vormen zo met elkaar verbonden……in mijn geval geen toeval.



     



Nadat de graancirkel uitgewerkt was, werd het tijd om het hologram uit te werken. En dat gebeurde……….gistermiddag werden de laatste ‘puntjes op de i” gezet….met deze mandala als resultaat.


Voor degene die inspiratie nodig heeft……ga eens kijken op de site van Janosh……zoveel prachtigs te zien en te ontdekken. Daar krijg je de (vakantie)dagen wel mee vol.


Ik wens je een heerlijke maandag………

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.