zondag 6 augustus 2017

de Engelen spreken......






Engelen, ze horen in mijn leven, van kinds af aan al. Heb altijd met ze gepraat en met ze gedeeld.......jaren later mocht ik veel meer mensen vertellen over - en laten zien hoe je met de Engelen werkt. Er zijn zoveel (prachtige) boeken over ze geschreven......boekenkasten vol. Over rituelen, heel uitgebreid of juist heel eenvoudig......diepgaand of juist op een heel toegankelijke manier........
Mijn gevoel zegt........gewoon aan ze vragen.....werk met de Engelen van hart tot hart, op jouw manier, met jouw eigen woorden.......helemaal in jouw eigen Zijn........en echt waar, wanneer je op deze manier met de Engelen gaat werken, gebeuren er 'wonderen'.....aan jou........om te vragen én
om te luisteren.

Deze overdenking gebruikte ik vaak in de workshops, één die me nog steeds diep raakt......wil het graag met jullie delen:

De Engelen spreken tot ons:

Jullie die wij liefhebben,
Jullie zien ons niet,
Jullie horen ons niet
Jullie zoeken in de verte
Maar we zijn zo dichtbij.

Wij zijn boodschappers
Brengen nabijheid aan wie ver weg is.
Wij zijn boodschappers
Brengen het Licht aan wie in duisternis verkeert.
Wij zijn boodschappers
Brengen het woord aan wie vraagt………

Wij zijn niet het Licht, wij zijn niet de boodschap
Wij zijn de Boodschappers…

uit “Engelen als Levensbegeleiders” van Petra Schreider en G.K. Pieroth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.